onsdag den 12. august 2015

Træt med træt på!

Der er stadigvæk travlt her på Samos. Selvom vi nu officielt er ude af højsæsonen, så har vi også sagt farvel til en kollega og flere andre er på ferie. Det betyder, at vi stadigvæk løber stærkt!
Jeg har valgt at have Guide Online hver dag i en periode, da jeg savnede noget stabilitet i hverdagen. Derudover vil jeg gerne have styr på de sidste administrative ting, som jeg synes, at jeg manglede.

Så jeg har et ret almindeligt 8-16 job for tiden. Dog sidder jeg alene de første fire timer, hvilket betyder, at når der møder en ind kl. 12, så er jeg totalt bagud og skal bruge en time eller to på at opdatere logs, færdiggøre salg og ellers fikse alt det, jeg ikke har nåede fordi telefonen ringede konstant og beskederne væltede ind!
Jeg er derfor rigtig træt, når jeg går hjem. Jeg forsøger altid at træne lidt, når jeg har fri, for det er for nemt, at gå hjem og sove. Det betyder så også, at jeg er i gang hele dagen. Så jeg er ved at være godt smadret i hovedet.
Netop fordi jeg efterhånden er godt brugt, så har jeg de sidste par dage været træt af alt og alle. I dag var jeg så træt, at jeg fortalte min finske kollega en længere historie, om nogle finske gæster, jeg havde mødt... på dansk! Det var først, da hun afbrød mig og sagde, at hun altså ikke kunne forstå mig, at det gik op for mig, at jeg snakkede dansk! Så er man sgu træt!!!!

Heldigvis har jeg nu to fridage foran mig, hvilket jeg glæder mig til. I aften skal jeg spise take away og læse en bog, helt alene, bare mig! Det har jeg brug for!

En typisk dag på GOL:


1 kommentar:

  1. Hahaha, jeg elsker dine små billeder!

    "Yes, call Head Office and tell them how I followed Policy".... SOOOO TRUE!!!

    Jeg kan stadig huske, hvordan jeg på et tidspunkt i Egypten sad og blev beskyldt for at have været to steder på samme tidspunkt! Altså rejseledere kan 'Work'e Magic" men ligefrem at være to steder på én gang? I think not!

    SvarSlet