fredag den 7. august 2015

Min vinterdestination.....

Så kom de endelig, vores vinterdestinationer og positioner! Det var en meget nervepirrende dag, hvor mange blev rigtig glade og mange blev rigtig kede af det! Jeg lå syg derhjemme, så jeg deltog ikke i begivenhederne, men modtog da flere SMS'er fra kollegaerne, der ville vide, hvor jeg skulle hen!

Jeg har ikke haft de store krav til destinationen. Selvfølgelig havde det da været fedt at kunne sige, at turen gik til Mexico eller Cap Verde. Jeg havde da også leget med tanken om at vende hjem til Egypten eller Dubai, men så eksotisk blev det slet ikke. Jeg fik Lanzarote!


Grunden til, at jeg ikke stillede krav til destinationen, var fordi det betød mere for mig, at få lov til at skifte position, altså stilling. Jeg er serviceguide på Samos og vil rigtig gerne prøve kræfter med guest relation i vores Blue Village-koncept. Umiddelbart tror jeg ikke, at jeg vil gide det mere end en enkel sæson, men jeg trænger til at prøve noget andet. Det er jo min 4 sæson som serviceguide, når man tæller Atlantis med.
Min manager havde dog forberedt mig på, at det er svært at komme ind på Blue Village, da mange fra de mindre populære koncepthoteller som Blue Star og Suneo også kæmper om pladserne, plus alle de serviceguider, der vil skifte. Vi har kun 11 Blue Village og ikke dem alle, skal bruge en dansk guest relation. Der er kamp om pladserne, så jeg blev jo både glad og lettet, da jeg blev tilbudt stillingen som guest relation host på Blue Village Flamingo Beach Resort.



Vi er en del fra Samos, der skal til Lanzarote. Bare på hotellet er vi fire fra Samos, min nabo skal være svensk guest relation, min kæreste (ja, så er det ude!) skal arbejde i bamseklubben og vores nuværende Blue Village manager, skal også være manager for os på Lanzarote. Jeg havde ellers glædet mig lidt til at møde nye mennesker, men det giver da også en tryghed, at jeg kender mine nærmeste kollegaer.

Hvornår jeg tager til Lanzarote vides ikke. Det bliver nok i starten af oktober. Indtil da kører vi på med endnu en travl uge i 38 graders varme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar