lørdag den 29. august 2015

Hjem til Danmark...

Lige så træt, jeg bliver af at være i Danmark, lige så meget har jeg glædet mig til dagen i dag, hvor jeg tager på to ugers meget tiltrængt ferie. Egentlig er det ikke fordi, jeg savner Danmark. Jeg er ovre det stadie, hvor jeg længtes efter rugbrød og lakridser. (Det kan købes på Samos!) Jeg savner et køligere klima, hvilket mange nok vil hade mig for at sige. Men 37 grader i skyggen bliver for meget i længden. Jeg savner også et varieret køkken, der laver andet end græsk salat, fyldte tomater og pasta. Som vegetar er man en smule begrænset. Men jeg må være ærlig og sige, at det ikke er Danmark, jeg savner. Hvis vi flyttede min mor, mine dyr og mine venner til et andet sted, så ville jeg besøge dem der! Det jeg glæder mig til, er at se folk!

Derfor er jeg også glad ved tanken om, at jeg ikke skal tilbringe hele ferien i Danmark, men smutter et par dage til London.
Jeg regner med at få opdateret bloggen indenfor de næste par dage med sidste uges eventyr, der blandt andet bestod af jeep safari med en dansk Samos ekspert og et par dage i Athen.
Nu vil jeg lukke kufferten og tage mod lufthavnen.

Danmark, vi ses i eftermiddag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar